6 april 2010

trip..

Efter en sex timmar lång bilfärd till farmor, landade vi där vid halv åtta tror jag.
Vi firade påsk med middag och en god jul-tårta hos min faster. Vid sju åkte vi hem och tittade på harry potter, hehe.
Dagen efter, söndag, åkte vi skidor i Orsa. Jag är riktigt stolt över mig själv, jag hoppade! Haha, aldrigt gjort förut och jag ramlade bara en av sex gånger. (vi kom på det för sent).
Igår åkte vi till borlänge (kupolen) för en snabb shopping tur där jag fick en skinn jacka och ett par thigts.


Idag, påvägen hem stannade vi i Säfesen och åkte skidor. Helt okej för bara en dag. Jag hoppade där också, mohahaha!
And here i am!
Jag känner att detta blev ett jätte intressant inlägg, men ingen har sagt att du måste läsa! säääh

Nu måste jag packa, för imorgon bär det av till Trollhättan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar