21 maj 2010

svar

Jag glömde bort att jag har svarat på era frågor!

kan inte du börja med "dagens outfit"? :)
Visst kan jag det!

känner du dig inte taskig mot din kompisar i varberg när du säger att du typ hatar varberg?

Jag hoppas verkligen att de fattar att jag inte menar dom. En del vet redan varför den största delen jag vill flytta och det är INTE pågrund av dom.


vad hände egentligen i fredags? :O
Hehe, ja julia ska vi berätta? Haha, nej det tänker jag inte ta upp här. Men jävligt roligt hade vi!

välj: varberg - trollhättan ? hehe kanske inget svårt val men en fråga är det ju! ;) <3<3
Trollhättan, helt klart! haha. Alla som jag känner, nästan alla iaf, vill flytta ifrån medans jag gör allt jag kan för att flytta tillbaka. Det är inte kul att bo på ett ställe där man inte trivs.
Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?
Hade aldrig sett den innan. Det är nog inte riktigt en blogg som jag följer. Helt okej!

vad säger dina föräldrar om att du "ska" flytta till trollhättan igen?
jag har tagit upp det en gång. De blev skitarga och allt sluta med att jag började lipa haha!

beskriv din stil :)
om du menar kläder, avslappnad! haha, nej jag vet inte riktigt. Visst försöker jag hitta min stil fortfarande, och jag behöver verkligen mer kläder! Jag blir nart galen, haha!
vilka bloggar läser du?
mimmi, frida, emma, kenza, samt mina kompisars tex sofia och lisa

vilken är din favorit affär? :)
hmm, det är nog h&m. där jag shoppar från. annars är det nog topshop och forever 21

festar du mkt?
mycket och mycket, njaa. här i varberg är det ju aldrig fester som jag kan gå på. men i Trollhättan är det ju fest varje helg ffs! haha


äter du mycket onyttigt, eller äter du bara nyttigt?
Jag äter nog mer onyttigt än nyttigt. Men jag försöker äta nytttigt och äta mindre än vad jag brukar. Beach 2010!

vad ska du ha på dig på avslutningen?
Gud jag har ingen aning! Jag har inte ens letat. Jag vill faktiskt inte ha klänning på mig, men vi får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar