11 mars 2011

when disasters hits you, you know who truly matter.

Jag läste precis på en blogg, en tjej ifrån Trollhättan / Göteborg att de "är med om" en naturkatastrof. En tsunami våg är påväg mot dem, så de är evakuerade tills vågen har slaget in över Fiji.
alltså jag skulle fått panik. om en tsunamivåg var på väg mot en och man blev tvungen att bli evakuerad i typ 15 timmar och alla ens saker blir flrstörda och allt annat också blir förstört. sick!
här kan ni lsa hennes blogg : kliiiiiiiiiiiiiick 

anyway! idag är det fredag. schönt! jag har ingenting att göra, vilket låter bra. jag orkar inte göra något ändå.
i helgen ska jag iaf leta sommarjobb och plugga ihjäl mig inför no-nationella. dö

tänk att känna denna paniken! se en jävla häste våg komm emot en. jag skulle dött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar