1 maj 2011

what goes around, comes around bitch

gaaaaalen kväll hahaha !
jag, frida och linus flög iväg in till stan och redan på bussen drog det igång. jag lyckades känna igen min systers klasskompis som var oerhört glad över att få komma ut ur busssen och kissa...
dessutom har jag urinerat ute, ramlat minst fyra gånger, fått en sten inne i huden (?), ramlat i något som möjligtvis var kiss (jag trodde att jag skulle dö. jag bara kastade av mig mina kläder haha ! och nej jag hade thigts och linne på mig haha. herre!) skrattat, rapat och nästan blivit påhoppad av en idiot's gäng.

jag blev lite upprörd och då blev jag tydligen för full enligt gubbjäveln och då skulle han ringa polisen osv osv osv. men sen ringde han sitt gäng ist. snacka om att jag var rädd ! det var så otroligt skönt när busschauffören stängde dörren och körde iväg hahaha. MEN a night to remember ! tack frida !

idag mår jag som jag förtjänar och ska chilla brallorna av mig. sääh
go kväll amigos !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar