21 augusti 2011

late

igår. det var nog bland det roligaste och absolut värsta kvällarna på jag vet inte vad.
jag har inte skrattat så på länge, och jag har aldrig varit så jävla rädd i hela mitt liv.
vi hade kul till vi åkte till stan, då gick allt åt helvete.
jag har tappat min plånbok. jag dör. fy fan. jag har sovit med fyra andra i en trång dubbel säng. jag drack alldeles för mycket och för sent. jag har skrattat och gråtit, till och med dansat lite. jag har hjälpt till att koka kaffe (som nästan översvämmade), jag säger det igen; jag har tappat min fucking plånbok. hur jävla dum får man bli ?!


dessutom börjar vi skolan imorrn. jag orkar verkligen inte med mig själv just nu.
nu ska jag åka och leta hemma hos ct och med lite tur, jag menar stor jävla fet tur så ligger plånboken där, tillsammans med mina thigts och mitt smink. fml

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar