29 augusti 2011

retarded

Jag har haft fullt upp med skolan och vindsurfingen. Handel är nog det slappaste. Vi slutar alltid tidigare för att vi har varit "duktiga", våra lärare är ganska blåsta, superlätta uppgifter och goa sovmorgonar.
I söndags surfade vi i koviken, det gick as. de fick hämta mig med båten hela tiden, jag höll på att spy minst fyra gånger pga kallsupar och det gick allmänt skit. pinsamt som fan.

jag lyckades till och med bränna mig i ansiktet, trots att jag bara var ute i solen i kanske tio minuter. dö.
jag är taggad inför nollningen, kanske är jag den enda men det ska bli kul. haha sääh.
jag ska strax till pressbyrån (KÖRA BIL) och köpa busskort. undra hur dyr min mobilräkning kommer att vara nu efter alla smsbiljetter...

adios amigos !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar