15 september 2011

fucking great..

Hej !
Supersession är slut, Ricardo Campello vann, Köster tvåa och Victor Fernandez kom trea. Varsin Ipad är inte ett dumt pris !

ikväll ska vi iväg till Cold Hawaii's café för filmvisning och lite party party ! hehe
vi ska ta och käka lite nu, sova lite middag och sedan ska jag övertala pappa att köra ner till Hanstholm för att kolla på när de andra surfar !
Jag ska ta tummen ur och försöka prata med någon av surfarna, wish me luck haha !

Imorrn åker vi ganska tidigt härifrån, båten går halv tre och det tar en stund att åka. Jag hade gärna stannat hela veckan, men pappa ska åka upp till farmor och jag kan ju inte sova ute heller...
Hej så länge !



(min bilduppläggare har ballat ut, så att alla bilder kommer där uppe. dööööö blogspot ! )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar