12 september 2011

I'm gonna marry the night
















Go kväll på er !
jag sitter just nu på båten, vi är framme om en och en halvtimme. Denna båten är den tråkigaste ever! Det finns ingenting att göra och den går så jävla segt. Jag har kollat på desperate housewifes säsong 3 sedan vi åkte, så jag tänkte pausa med lite internet !

Det är en sån skön känsla när alla andra måste gå till skolan medans jag får kolla på alla proffs som gör pushloops, flakas, frontloops och backloops och allt vad det är! Jag börjar lära mig alla tricken nu, hehe..
Så fort vi kommer av båten ska vi sova och direkt på morgonen åka och "veckohandla" innan vi kör i racerfart till Klittmöller !

Jag ska uppdatera bloggen direkt när jag får internet, men så länge får ni ha det gött ! I know I will !
Go natt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar