21 januari 2011

code red

Det slog mig precis att det bara är fem veckor kvar tills österrike. FEM !
Det ska bli så sjukt kul. Vi ska åka tillsammans med familjen Norman och en familj de känner ner till Hintertux. Hotellrummet ser ju sådär ut, men de funkar ! Det finns 59 liftar, 227 km skidbackar, halfpipes och funpark, man kan åka sledride (något modernare typ av snowrazer, haha eller hur jag nu ska förklara det. låter spännande!) den högsta toppen är 3250 m ö.h, 3-6 rätters middag och bubbelpool. låter inte helt dumt !
en dåliga är buss i ett dygn. men jag tror det är värt det.

om bussarna ser ut så är är det ju INGEN fara ! jag tog bilderna från asr.nu's facebook sida, så jag tror inte de är samma bussar som vi kommer att åka i. men den sista bilden ser ju inte helt fel ut.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar