9 januari 2011

God morrrn

Imorgon är det skola. helveeede! jag skulle göra amtte igår, gjorde jag det? nää
jag vet i alla fall vad jag ska välja till gymnasiet. stylist på plusgymnasiet här i Varberg. Visst vill jag flytta tillbaka till Trollhättan på ett sätt, men några problem ställer till det så som boende osv osv osv osv osv
Jag känner att jag behöver ha roligt under gymnasietiden istället för att plugga mig smart på någon omöjlig linje som ekonomi (som jag inte ens kommer in på, vilket jag inte ens lagt en tanke på) .
stylist heeeeere i come !

jag sitter och tittar på ett program där barn (ca 13 åringar) väger typ 100 kg. min största rädsla är att bli överviktig. nej jag är inte världens smalaste men att vara så där tjock, det skrämmer mig.
det är tur att jag har en träningsintresserad mamma som drar med mig på träning.
nu blev jag genast sugen på att slänga kakorna och glassen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar