27 januari 2011

holy macarony !

jag missade inte andra bussen till stan, nej.. jag kom 40 min för sent men jag måste säga att vbg praktiska är mina dröm skola. typ.
när jsg kom dit satt alla stylister och frisörer och tjöta, gick ut och rökte utan att läraren blev arg osv osv osv osv. måste säga bästa läraren on the planet ! sen gick vi ner till salongen där jag först fick göra en håruppsättning och sedan sminka en av dem. "en naturbegåvning" fick jag höra. haha...
sedan fick jag mina naglar gjorda. det var min skol dag. och dessa tjejer gör detta tre dagar i veckan (två dagar har de kärnämnen ) Snacka om chill !

om det finns möjlighet till högskole behörighet är detta helt klart mitt första val.

nu ska jag ta mig något att käka och ta  min dagliga powernap. adios !

mina fingrar ser ut som vita bajskorvar och jag orkade verkligen inte hitta ett bättre ljus, så det fick bli ljuset från datorskärmen... haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar