27 februari 2011

don't be afraid of the future

gooo tupplur elle?!
jag väcktes av kina mat. det var nog det godaste på länge. jag är ganska trött på att äta soppa, schnitzel m. pommes, bröd med diverse "dipp till, osv osv osv. jag tröttnade på 6 rätters haha... i tisdags var det 9-rätters. 9! jag rullade fram efter det..
(schnitzeln åt jag i backen för er som visar ett öga. sääh)

jag kan summera resan liten kort. jag har  ätit, ätit och ätit, sovit i en säng med ett hål vid ryggen (det saknades två brädor...) åkt mitt livs första off pist och i lössnö (bättre än att åka i pist for shore! ), dansat runt på krogen med en massa sköna snubbar, träffat de absolut skönaste reseledarna som bl.a tog oss med ut till krogen, betalade taxin dit osv osv osv osv. jag har också tappat mitt linsskydd någonstans på glaciären, ätit, blivit stött på av en gammal gubbe, mött en as skön snubbe med goaste dialekten och myyyycket mer !
jag ska redigera lite bilder. jag kollade igenom dem förut. inte ett enda kort blev bra hehe......

let's talk tomorow ! go natt !

(jag skulle ladda upp en bild, men jag satt i en KVART och sedan funkade inte bilden. för fan. )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar