18 februari 2011

grapes and oranges in a plastic bag, just for you.

Hallå era goa gubbar !
Jag är på strålande humör när jag vet att jag packat färdigt allt och jag är redo för en uuuuuuuuuuuuunderbar vecka ! Så grymt taggad ! Jag ska hålla mitt löfte om att hoppa MINST på ett hopp hehe...
det enda sakerna jag oroar mig för är att jag ska få sitta vid toaletten eller att jag inte kan komma åt min spotify när jag kommer hem. för er som inte vet så är det någon som har hackat min msn och bytat lösenord på både msn och spotify. DÖÖÖÖÖ!

anyway ! jag har gjort två tidsinställda inlägg, så helt tomt blir det inte. jag kommer antagligen inte skriva något live from Österrike så vi för se om jag skriver något på söndagen när jag kommer hem.

Ha det nu underbart gubbar ! See yah !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar