12 februari 2011

its a party going on in my head

Oj sicken kväll ! haha jag dör.
Igår vare livat i stugan, sääh. Vi käkade middag, jag och mina goa brudar, förfestade lite smått, välkomnade mina tre skönheter från Trollhättan och efter ett tag drog allt igång. helt okej fest ! jag minns inte så mycket, men tack alla ni som hjälpte till att städa, även om cigg-glaset försvann hehehehe....
jag lovade mig själv att ta kort, men jag var för upptagen med att leva livet helt enkelt. jag hade kul !

nu i efterhand fick jag reda på att mina kära trollhäteebor "skröt" om hur de åkte taxi över allt och deras föräldrar betalade allt åt dom osv osv osv osv. hahaha herregud! så är det inte! dom är goa alla tre!

nu är det dags för mig att lägga mig ner i sängen med min godispåse, ett glas isvatten  (kärlek!) och glo på tv. adios !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar