4 juni 2012

döda mig långsamt

suck.. jag har suttit med min inlämning i branschkunskap och letat och letat och letat på olika sidor men ingenting till nytta. jag är strax klar. jag ska bara hitta om arbetsvillkor, arbetsmiljö- och lönevillkor för två olika företag. tror ni det är lätt att hitta? det är det inte. det finns ingenting om det. blir galen snart. träna skulle jag också ha gjort men BB och en powernap fick tiden att rinna iväg. nu hinner jag inte väg till gymmet och läxorna är ogjorda. dö. dö dö dö dö dö. jag har ett förhör imorgon som jag inte ens läst på, jag har inte ens öppnat boken. bra jobb! inlämningen ska vara inne och i'm screwed. ungefär. mamma kan inte hjälpa mig heller eftersom hon är kvar i Göteborg och springer Blodomloppet. fml. typ. jag ska försöka gå ut på en liten promenad, rensa tankarna, reda ut lite problem in mitt huvud. få lite ensamtid.

10 dagar kvar Elin. 10 dagar kvar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar