6 juni 2012

Hel

Tjena tjena!
Just nu kollar jag på BB. Som vanligt. Idag är det onsdag. Det är kallt och det finns ingenting att göra. Mamma bakar tårta inför studenten, en så kallad test-tårta. Ikväll ska jag och mamma på Spinning. Mitt livs första spinningpass. Jag förbereder mig mentalt för ett helvetes pass. Hatar att cykla. Varför gör du det då undrar ni kanske. Jo. Man ska ju variera träningen för bästa resultat. Mest är det för att mamma tvingade med mig. Men för att jobba upp min kondition ska jag börja med pass före eller efter gymmet, eller bara spontana pass i veckan. I mina yngre år var jag en hejare på att gå ut och springa. Jag brukade springa innan skolan och var med i några lopp. Det är dit jag vill komma tillbaka till. Nu det senaste är det ju mer gym jag har hållet på med. Mycket styrka och mindre kondition. Men nu är det dags, efter sommaren ska jag springa mitt första lopp på väldigt länge. Det är bland annat det jag strävar efter just nu.

Nu: ombyte till träningskläder !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar