6 juni 2012

girl gone wild

jag klarade det! jag tog mig igenom spinningpasset! det var faktiskt inte så farligt som jag trodde. hade mer förväntat mig ett köttarpass men icke. jag blev trött ändå. jag och mamma pratade om att ta egna pass i veckorna då det inte är några pass. dvs gå in och spinna själv med eget eget upplägg osv. mitt mål är att ta mig igenom ett puls-pass i slutet av sommaren. (ganska långsiktigt mål jag vet, men jag har ganska mycket planer för denna sommaren och eftersom jag ska börja ut och springa nu- ute i det fria, så tar jag slutet av sommaren som slutmål. jag menar, klarar jag det tidigare är det bara ett stort plus. am I right? ) nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch, det är så sjukt varmt där inne i salen. sedan ska jag och mamma njuta av god mat och ett glas svart. cola alltså.

adios !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar