3 juni 2012

God morgon världen

Vilken uuunderbar dag. Säg vart går färden? Vart åker vi idag?
Skämta.. Jag har precis vaknat upp. Surprise surprise! Jag har sovit ganska dåligt inatt pga diverse försvinnande igår men nu har jag kommit upp!
Det var förresten skit tråkigt igår. Som tur var slapp jag betala. Det var så jävla tråkigt, jag satt och kollade på alla fulla pojkar och flickor, tjejerna hade alldeles för tajta kläder och killarna var en aning för fulla. Haha. No offence. Ni var så fina så! Jag blev till och med halvt uppraggad av en annan Larsson som han kallade sig, han skulle styla lite inför sina kompisar haha.

Vilken kväll.. Idag är det söndag. Vid två ska jag följa med mamma till gymmet, köra ett långpass och ikväll ska jag kolla på Big Brother finalen hemma hos Frida. Möjligtvis göra lite läxor också. Hehe. Nu: frukost !

Gårdagens smäll i fejjan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar