11 juni 2012

the glamour has arrived.

jag njuter. njuter av det faktum att jag endast har en lektion kvar i ettan. en svenska lektion. en redovisning och sedan är det slut. finito. the end. åååh denna lycka.
just nu chillar jag med livet framför tvn. jag har tänkt att ta en liten tupplur så fort damerna i köket försvinner med sina höga röster och skratt. jag behöver lite sömn.

idag är det som sagt måndag. det enda jag gjorde idag var att skriva en utvärdering, skrivet ett förhör, läst ut en bok och fikat. go fika med de få klasskamrater som var närvarande.
jag har lämnat tillbaka mina böcker. endast boken vi ska redovisa om imorgon är kvar. det känns så tomt i mitt skåp. en miniräknare och pennfack. thats it.

vilken lycka. tack och hej, leverpastej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar