16 oktober 2011

i can't take it anymore

hola amigos !
har precis tagit en lååång VARM dusch och käka lite. idag har jag varit och surfat, helt klart grymmaste dagen , typ.
vi stod och packade in allt, och skulle lägga upp brädorna på taket och pappa smäller igen bakluckan. jag tänkte sätta mig i bilen så länge eftersom det var så jävla kallt. tro fan att när jag känner på dörren att den är låst ! (oj bra sverige..) vi hade alltså låst oss ute från bilen, på surfparkering i Torkelstorp i kyla och blåst. jag trodde att jag skulle dö, seriöst. alla våra grejer låg inne i bilen och den jävla nyckeln satt i tändingslåset. så vi fick stå och vänta ute i kylan i cirka fyrtio minuter innan våran räddande ängel kom ! jag har nog aldrig blivit så glad. typ.

så till er som åker bil, lämna aldrig nyckeln i bilen !!

nu ska jag se på lite True Blood och sen nana.
go natt på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar