30 oktober 2011

kr

 Go kväll på er ! att starta dagen med pizza var nog inte det smartaste valet jag gjort. men samtidigt åt jag bara ungefär en fjärdedel eftersom den var äcklig.. hehe.
gissa vad jag åt till middag. pizza. haha. dock hemmagjord.
annars har jag och mina kusiner och deras kompis spelat spel, ätit en massa onyttigt och pratat om gamla minnen som vi gjort när vi var små. vi var riktiga idioter då haha !
vi bakade mitt i natten, kissade i badkaret, tappade ut mjölkpaket mitt i natten, bakade smörbollar (som chokladbollar fast bara margarin...)tog på oss våran mormor och morfars kläder tills vi blev jätte tjock och filmade sedan när vi tog av dem.. (haha fråga inte...)lekte johan med långa snoppen (...) och massa annat bus som man knappt kan tänka sig att små barn kan göra hehe..

det där med bakningen. det var något vi alltid skulle göra, på natten ! vi skulle alltid göra något sorts kladd med lite mjölk och mycket oboy-pulver. oftast slutade det med att vi blev påkomna med en rejäl utskällning. jag låtsades sova för att undvika utskällning och ansågs som det "bra barnet" hahahaha ! det var tider det !

unga och dumma är väl uttrycket. men god i love them !
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar