21 oktober 2011

i see trough you, you fake bitch

 
 
 
Hämden. en film vi såg idag på bio med klassen och andra från PS. dock somnade jag efter ca tio minuter. fattar inte varför jag alltid ska somna när vi ska kolla på bio, har hänt på de tre senaste filmerna jag har sett (på bio då). fast jag brukar aldrig gå på bio... nu vet ni varför hehehe..

på vägen till bussen sprang jag in och köpte de två tröjorna som jag la undan igår. dock är jag inte lika säker längre.. kanske kanske kanske ska lämna tillbaka dom. men kanske.. haha K.

nu ska jag städa, köpa en chipspåse och sen sätta på någon bra rulle och bara chilla. En vit helg som denna ! nästa helg ska jag nämligen på halloween-fest.. hehe
adios mina vänner !!


(jag ska slänga in en bild eller två på tröjorna imorrn, det blev så dåliga bilder i mörkret.. )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar