26 oktober 2011

one man, so many changes

hallå ! sitter just nu i sängen och ska ta och göra lite fysiologi. vi hade våran första surf-lektion idag. jag och frida satt dock och skrattade åt ingenting medans Per pratade på om en massa oförståeliga saker... så nu har vi fått en massa uppgifter som vi ska göra. kill me.

jag har också varit en snabbis på stan och fick köpt det sista inför halloween-outfiten. bl.a. ett par lösögonfransar ! så nu är jag riktigt taggad !vi hamna även en sväng på surfers, där pappa försökte fixa min framtida bräda hehehe ! vi fick även svar på våra frågor vi hade i uppgift (lång historia..)
imorrn är det skola samt schemagenomgång med alla årskurser i vindsurfingen. jätte roligt verkligen ..

dags för lite power nap och plugg ! farväl så länge min vänner !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar