20 oktober 2011

it should'nt have been me

 Hola amigos !
har precis vaknat från en lång, en för lång, powernap. jag slutade tjugo över elva idag, jag har haft en halv lektion. ganska onödigt att jag åkte till skolan, men eftersom jag varit sjuk ett par gånger så vill jag inte ha mer frånvaro, en jag känner har nyligen fått en varning om att hennes studiebidrag kanske dras in...

jag har dessutom åkt den konstigaste bussresan idag ! busschauffören hade verkligen ingen kontroll. han kunde inte köra bussen, han lyckades starta ett larm, nästan köra in i bilen framför som stannat för ett par barn vid ett övergångställe, han körde fel håll i en rondell, "missar" att släppa av mig på min busshållplats och hela resan sitter han och petar i näsan.. fräsch kille !!

vi fick inte gjort vårat fieldwork heller, ägaren till Surfers var i Portugal och vi ska gå tillbaka på Måndag, eller lördag. fick även med mig en present och hittade två stickade tröjor, som jag ska gå tillbaka och köpa imorrn.

jävlar vad långt det blev, för dig som lyckats ta dig igenom texten vill jag bara säga tack för att du vill läsa om min dag. puss på dig !
skämt åsido..

nu är det dags för kocken (dvs. jag) att kavla upp ärmarna och koka ihop lite käk !
adios !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar