15 oktober 2011

så få ord, så få tankar.

 Go middag på er ! haha what up..
jag har precis kollat ett par avsnitt av True Blood. typ dör vad bra det är ! Johanna tipsade mig om det och nu är jag typ besatt ! till min stora lycka visade det sig att hela första och andra säsongen bor i detta hus! min syster har precis köpt den andra, jag menar hej maraton!

Annars har jag varit en snabbis på stan, fick med mig ett par jeans, en blus och en test-bräda från Surfers ! Jag ska upp tidigt imorrn och testa den i Torkelstorp med padre. Det ska bli riktigt spännande, har hört att de är jävligt bra !dock tycker jag att den är jävligt ful.. hehehe..

nu ska jag hoppa in i duschen och börja fixa i ordning mig inför kvällens bravader, om det nu blir så. känner mig lite små krasslig. men what the hell, man lever bara en gång!

ha det bra mina vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar