27 oktober 2011

so.not.cool.

hallojs ! hehe
kom precis hem från ett vindsurfing-möte på PS. det gick snabbt. och det var ganska tråkigt. hehe. dock satt jag med Johanna, Julia och Emma vilket resulterade i många förbjudna skratt och pinsamheter. hehe.
jag fick vänta på skjuts ute i kylan, men tack så hemskt mycket käraste Karin! utan henne hade jag och jeppe fått vänta hur länge som helst på våra päron. problem solved.

annars sprang jag runt på stan med Johanna och Emma en sväng. släpade mig mest efter dem och försökte hänga med i deras snack haha ! i sista minuten svängde vi in på kvantum och köpte chokladbollar och godis - så jävla gott ! den satt riktigt fint !

åter till verkligheten. sista skoldagen innan lovet imorgon. halleluja !!
nu ska jag laga lite käk till min lata syster och sedan ta en dusch!
fick precis ett hot sms från min syster : jag vet inte, vänta tills jag kommer hem. annars !
(i frågan om vad vi ska äta) haha!

hej så länge !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar