12 april 2012

Bakisdag..

Just nu sitter jag på tåget mot Göteborg! Känns så där. Jag mår inte helt hundra så att säga.. Igår tog vi en spontan-sup. Vi hamnade på en skatepark, hittade bajs i toaletten när vi skulle gå på toa, tittade på höga skatare och tryckte upp brösten mot rutan. Haha.. På vägen hem hände en liten sak. Jag blev så glad att jag slängde av min halsduk och lyckades glömma den när vi åkte iväg i taxin. Så just nu ligger den antagligen pissebköt utan för innovatum. Så nu åker jag hem med en halsduk och en tröja mindre. Och en tandborste,. Haha. Suck.

Jag och Julia bestämde oss, dumt nog att gunga på lekplatsen mitt i stan. BIG misstake! Jag har filmer på oss när vi skriker, skrattar, ramlar och vrider oss i smärtor haha! Ung och dum !!

Så fort jag kommer till stan ska jag köpa lite juice. Mums.
Vi hörs !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar