22 april 2012

söndag

heeeej på er !
mår som en gud.
hade en jävligt rolig kväll igår! jag har aldrig skrattat så mycket på länge. det var länge sedan jag badade badtunna och det var så jävla gött! vi satt ett bra tag och snackade och bara njöt!
vi hamnade på en småbarns-fest då vi var äldst på plats. det sög. jag halkade på golvet och gjorde världens faceplant, bokstavligt talat, eftersom någon hade hällt såpa på golvet. kul..
sedan åkte vi på efterfest. roligaste efterfesten på länge. jag ägde på att spela hockey (xbox) mot grabbarna, skrattade och alla var på sånt jävla bra humör! dock var det inte lika kul att vakna. vi sov i drygt fem timmar, om inte mindre. att bara vända sig till andra sidan var ett rent helvete.

snart ska jag ta en lång dusch. få bort all skit (bland annat såpa) ur håret och äta pizza. mums!
imorgon är det dags för skola igen. suck.. nationella prov bland annat.
det är morgondagens problem. time to relax !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar