16 april 2012

Fuck you

Just nu chillar jag säkert i min säng framför Alcatraz. Jag har precis kollat på bb-finalen. Helt klart rätt att Joe åkte ut. Whoop whoop!
Idag är det måndag. Skolan flöt på snabbt. Jag var på dåligt humör. One of thoose days. Jag vaknade upp på fel sida helt enkelt.
Vid fyra åkte jag ner till Apelviken för att vara med på UG. Det var fint väder men det blåste knappt. Suget fanns verkligen inte där. Efter lite gnäll var jag ändå redo att gå ut. Tro fan att jag hade tagit med min pappas dräkt. Eftersom jag hade bråttom så hade jag tagit en av dom två dräkterna som hängde i hallen och inte sett att det var fel. Och så hände en liten incident. Jag blev fly förbannad. Jag har inte varit så arg på länge. Det slutade med att jag åkte hem.

Jag har fått lugna ner mig lite, kört lite bil och andats ut.
Efter Alcatraz ska jag skriva på mitt svenska tal (nationella) så att det blir klart. Imorgon ska jag nämligen sova hos Johanna, vilket innebär att jag inte kommer att få något skrivet. Hehe

Nu ni! Adios mina vänner !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar