27 april 2012

Fredaaaag

God morgon mannar!
Det är fredag. halleluja! jag har en lång helg (långhelg hehe, märkte ni skämtet där?) med flyttning, mys och party! bland annat en ben & jerrys kväll med två små änglar.
igår började vi flytta in. ett nytt fräscht hus (som jag inte behöver skämmas över). den där känslan, när det ekar i hela huset, det luktar nytt (okej, det luktar typ bastu..) och allting känns bara bra. fy fan vad den är go!
direkt när jag kommer hem ska jag hjälpa till att flytta. vi har fått över en hel del lådor men mycket är kvar. i natt är det möjligt att jag kommer att sova i ett helt nytt rum. tihihi

just nu sitter jag och Frida i skolan, Frida är duktig och gör läxor medan jag latjar runt i facebook.
skämt åsido. snart är det dags för den första lektionen, adios !


så här flyttade jag igår.. jag tog min longboard och körde dem "långa" tio metrarna med flyttlådorna. ibland har man sina stunder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar