9 april 2012

late night

heeej kompisar!
just nu ligger jag till sängs, kollar på den nya serien Alcatraz (se den!!) och laddar inför imorgon.
klockan står på nio och vid halv tolv ska jag hoppa på ett tåg mot Göteborg och träffa min kära, bästa Julia. min andra hälft. min bästaste vän. efter lite lunch, shopping och mys ska jag följa med henne hem till Trollhättan. Det var länge sen nu. Jag saknar det. Min hemstad. Mina älskade vänner. Strandgatan. Allt!

Eftersom jag har en liten grej på fredag morgon att göra så ska jag åka hem på torsdag kväll. en kort men välbehövlig visit! det känns som om lovet snart är slut.. inte okej. visst, det är måndag. men dagarna går så jävla fort. alldeles för fort. snart är påsklovet över. nationella ska göras, prov och besöksdagar. sen är det sommar. sen kommer studenten,  sommarlov och Frankrike.

okej. jag ska knipa käft.
denna måndag har bestått utav sömn, våfflor, tv och Fia med knuff. thats it. jag som skulle träna.
snopp också. nej.. god natt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar