1 april 2012

söndaaaaag

tjeeenare! just nu ligger jag i min underbara säng. jag har fått alldeles för lite sömn inatt.
istället för att ta det lugnt åkte jag och mina favorit kottar till Veddige för lite party. efter en kort förfest åkte vi till Bua hos en trevlig tjej. där var det lite stå hej. bland annat lite dans i en dusch! helt plötsligt var klockan läggdags så skällinge-gänget åkte hem till Veddige igen för lite efterfest. fy satan vad alla var sletna. jag fick diverse telefonsamtal, bland annat från min gamla barndoms kärlek haha!
jag vaknade upp i en trång soffa och fy satan som jag såg ut. kaos !!

jag hade jävligt kul. jag och Frida sprang runt som de två galna tuppar vi är och den tråkiga lördagskvällen blev till en vild och galen kväll! mindre kul är att träningsvärken börjar bli olidlig. jag körde ganska mycket styrka med korta pauser. vilket resulterar i att jag inte kan lämna sängen.

så nu vet ni vad jag kommer göra resten av denna söndag !
Adios !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar