21 april 2012

i wouldn't have it any other way

Tjenare!
Just nu håller jag på att göra mig i ordning inför kvällens påhitt! Det inkluderar en badtunna och bärs.
Jag vet.. jag skulle ha en vit helg. men som Frida säger, vita helger är för mesar. Vem vill inte ta en öl när man sitter i en badtunna med solnedgång och allt? och eftersom nästa helg innebär hard work med flytten så får jag passa på. man lever bara en gång.
förut var jag en snabbis på stan och köpte en två månader för sen födelsedagspresent till min syster. Sedan tog jag en spontan resa ner till gymmet och körde i en och en halv timme. mest för att våran dusch för tillfälligt är sönder. där träffade jag en glad prick, pratade lite med honom och kastade mig sedan i duschen. och nu sitter jag här. glad och taggad.
lets go !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar