20 april 2012

G

Hola amigos!
Jag har precis kört hem ifrån Skällinge. Häng med gänget som vanligt! Mobiler blev snodda, koder slogs fel så att de låstes och min mobil fick en kod som jag inte fick upp. Ett rent helvete. Jag och Frida blev så arga att vi klättrade upp i ett träd. Haha..
Vi fick tillbaka mobilerna och jag fick reda på koden så allt löste sig till slut. Jag och Frida har redan börjat planera vår hämnd!

På vägen hem såg jag minst 8 harar. När jag nästan var hemma var jag bara några centimetrar ifrån att köra på ett rådjur. Jag såg det första men missade det andra. Hade inte pappa skrikit hade jag kört på den. Denna dag gick alltså inte så bra för mig att köra. Är helt skakis både från när jag backade in i staketet och rådjuren. Det ska bli skönt med lite sömn..
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar