30 november 2011

at night

sovit hela dagen idag. sov från klockan tre till halv nio. inte mått bra alls.
har precis skickat iväg min syster för att köpa digestive kex. fick ett sånt oerhört sug. lär ju inte kunna somna på några timmar ändå. jag får se om jag går till skolan imorgon.
känner mig hängig och varm och oerhört trött. jag kan ju aldrig sova ordentligt nu för tiden.
hoppas allt är bra med er i all fall ! börjar se att mina läsare går upp dag för dag. skit kul ! dock skriver jag inte om så mycket roligt, men jag försöker hitta lite grejer utöver det vanliga, skriva lite annorlunda osv. i'm glad you like it !

ha det nu fint, sov länge (på nätterna), lev lite, ha kul - you only live once !

1 kommentar:

  1. du klickar väl säkert in på din egen blogg och låtsas att du har många läsare

    SvaraRadera