18 november 2011

Breaking Dawn part 1

som ni ser på rubriken så ska jag kolla på breaking dawn strax !
har inga stor förhoppningar för den, Hannah är ändå förstört filmen med att avslöja en sak .. haha !
är inget jätte stort fan av twilight filmerna egentligen. jag tycker bara om att dreggla över Jacob. haha nä då, filmerna är helt okej !

annars slutade vi tidigt, igen. vid tolv. så klart fick vi vänta på buss helvetet till halv två. men jag och frida myste till det med wienerbröd. hehe
juste, provet gick bra ! kunde alla frågor, förutom två typ. men jag e nöjd med min insats. applåder !!

Imorgon ska jag upp tidigt för att vara med på Öppet Hus för alla blivande ettor på PS. Jag ska stå med Vindsurfingen, enda till tre. börjar ångra att jag anmälde mig haha.. förhoppningsvis är det kul ! annars har jag med mig mobilen och Tempel Run.. haha.. måste bli bättre på det. mitt rekord ligger på 404 800 medans alla andra har över 2 miljoner, t.o.m med 10 miljoner. ni förstår att jag är rätt kass på det? men samtidigt så har jag ett liv !
skämt åsido..
nu ska jag ta och göra mig i ordning, leta reda på plånboken och förbereda migg inför filmen. sääh.
Ha det fint !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar