10 november 2011

Hola !

Jävlar vad det är mörkt ! Jag och Frida var ute och gick förut, såg knappt någonting..
Det var så skönt att gå ut och gå. Efter att bara ha suttit inne i flera veckor.. Och få prata, prata med någon som lyssnar. Lyssnar och bryr sig. Det går inte att beskriva.
Jag gjorde lite styrketräning också. Jag är verkligen helt värdelös på att göra situps ! det går verkligen inte ! får både ont i ryggen och nacken.. måste göra något fel.. hehe


imorgon är det äntligen fredag. fast denna veckan har gått jävligt snabbt ändå.. nästan lite för snabbt. jag har börjat gilla skolan mer och mer faktiskt. känns inte lika jobbigt att gå  dit längre. super skönt !
dock att ta sig upp när klockan ringer på morgonen är fortfarande lika svårt hehe..
anyway ! nu ska jag hoppa in i duschen och sedan gör lite läxor ! Hej så länge !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar