2 november 2011

guilty

go kväll på er mina vänner !
jag har precis käkat och fikat med några familje-vänner från Trollhättan ! Det är så kul när dem kommer, de är så lätta att prata med och de har sån go humor !
Just nu sitter jag och läser på om Iphone 4s. alltså jag kan knappt fatta att jag ska få en. helt sjukt ! kommer sitta med den hela tiden. nerd-alert ! men så fort butiken öppnar ska jag skutta in och beställa en. eller möjligtvis köpa en där direkt.
dessutom kommer det bli lite roligare bilder istället för bara på mig ! (min Mac vill ju inte ta emot min systemkamera-sladd...) score !

nu är det dags för lite family guy och lite plugg (yeah right.. men det låter bra när man skriver det hehe)
vi hörs !

Ricardo Campello in action, av mig ! fick höra av Niklas Stråhlen att han skrev upp alla trick i seglet på en tävling så han inte skulle glömma bort något, och vinna poäng.. galen grabb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar