13 november 2011

No. just a big fat NO

efter lite missförstånd och fel så blev det ingenting utav denna kväll. fick en mysig stund med 40 plussarna och en snabbis med kärleksparet nr 1. satt mest och väntade på diverse telefonsamtal och sms som kom för sent och hamnade i slut ändan i min säng, 100% nykter. så kan det gå när man inte vill !
jag "sköt" även upp sådana där påsar som flyger med hjälp av en brinnande sak i hålet.okej då, det var pappa som gjorde det.. han tyckte det var skit fräckt och sa "jag skulle lätt kunna köpa tio stycken sådana här istället för fyrverkerier på nyår ! " kill me now tänkte jag då.. haha !
kan slänga upp ett par dåliga bilder och filmen senare haha.. go lördag !

imorgon ska jag möjligtvis följa med familjen Norman och familjen Larsson (okej bara mamma) ner till Åkulla för lite promenad och löpning. Ska bli skönt att få rensa tankarna lite och fatta lite beslut.
Annars ska jag, jag måste, plugga som satan. Har missat att lämna in en grej (som jag får frånvaro på om jag inte lämnar in), en novellanalys och ett prov samt en engelska grej om en film. känner på mig att det kommer bli en rolig söndag. not.

Go natt på er mannar !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar