28 november 2011

i am not a slut, and i don't like guns.

Go kväll på er !
ligger just nu i soffan, kollar runt lite på nätet och tv:n och väntar på lite käk.
denna dagen har varit så jävla seg. så jobbig. så.. segt. alltihopa.
fick reda på en massa grejer jag tydligen gjorde i lördags. oh-my-god. jag fattade inte själv hur mycket jag hade druckit. minns bara att jag dansade lite och när jag försökte ta mig hem. usch! det har aldrig varit så illa, bara lite små minnesluckor men denna gången.. aldrig så mycket igen !

måste sätta igång med plugget också. har 50 sidor i en svenska bok att läsa och tre lektioners läsning i engelska att göra. somnar alltid när jag ska läsa, så vi får väl se hur det går... hehe
tänkte bara uppdatera om att jag lever, mår bra och.. hoppas allt är bra med er !
vi hörs !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar