2 november 2011

so fake

Kollade precis på aftonbladets hemsida. (haha ja det är sant!)
då såga jag att Justin Bieber tydligen är pappa till ett barn. alltså jag tycker sånt är så himla löjligt. hitta på historier om kändisar, sexskadaler, barnrykten, pengar osv osv osv. ni förstår vad jag menar?
allt de personerna vill är att se en kändis brytas ner och skapa skriverier. blir så fruktansvärt irriterad på sånt. de vill ju bara förstöra med att sprida rykten som inte ens är sant. jag talar inte bara för Justin Bieber, utan för alla kändisar som fått sådana här anklagelser av deras "fans" eller liknande. jag får inte ens ut vad jag vill säga, men vad fan SKAFFA ETT LIV IDIOTER !

nu vet ju inte jag om det är sant. men seriöst. tror hon verkligen att vi ska gå på att hon och justin hade sex bakom scenen när han var sexton och hon nitton. då han t.o.m. hade flickvän. som sagt, skaffa ett liv..
Här kan ni läsa om det .

Dessutom tycker jag det är nästan ännu värre när folk stämmer en reklam där dem säger " du har inte alla indianer i kanoten" . alltså lägg av ! det är ju så fruktansvärt.. töntigt och idiotiskt. SKAFFA ETT LIV !! att säga att det är lika illa som att säga neger, det är ju bara ett skämt. kom igen sverige. vad fan håller ni på med? stäm folk för VIKTIGARE saker än en tv-reklam !!!

Här kan ni läsa om det .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar