13 februari 2012

AVICII and ITALY !

mina kära vänner, just nu sitter jag och små planerar veckans händelser.
på torsdag tar jag och några partysugna töser ner till Malmö på fuckin' Avicii !! herre min gud, kan ni fatta ?! whoop whoop! våra planer för den kvällen är förfest på tåget, fyllekäk redan klockan åtta och en natt utan sömn. jag lär se ut som en zombie på BUSSEN NER TILL ITALIEN!!! asså det är så sjukt.
både avicii och Italien!

Till Italien tar det ca 26 timmar - ni förstår tortyren efter att ha dygnat onyktert. på bussen kommer familjen Norman och familjen Fischer att göra familjen Larsson sällskap, och det kommer bli så jävla underbart!! vem åker inte till Italien i 9 dagar bara så där?
så jag ska börja packa nu, bara för att göra det mer verkligt. åååh halleluja!

en bild från förra årets skidresa - Österrike!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar