9 februari 2012

you make me feel like shit


God Morgon mannar!
jag ställde klockan på fem igår kväll. BIG misstake. jag gick upp vid kvart i sex (snoozade ganska länge alltså) men ändå lyckades jag gå upp alldeles för tidigt.. jag hatar att sitta och vänta på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att jag ska behöva gå till bussen. nu blev det så!

jag har packat ner mina gamla skridskor och längtar tills denna dagen är över. jag orkar verkligen inte skridskor. eftersom det går på både närvaron och betyget så ställer jag upp för min egen skull. hehe

mina ben är helt slut från igår, jag börjar få ett blåmärke på sidan och min hjärna fungerar inte normalt denna dag. dags för mig att bita ihop, sätta på leendet och snöra på  mig dom jävla skridskorna.
wish me luck..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar