28 februari 2012

Söndag- Italien

Första dagen med skidor. Vi lyckades försova oss till frukosten, pinsamt nog
Jag var inställd på dåliga backar. Väl uppe efter första liften insåg jag att jag hade haft fel. Det var inte så farligt.
Bi lyckades nästan åka vilse och istället för Tommy blev det jag som fick leda oss tillbaka på rätt väg.

Italienarnas brist på service och skyltar gjorde oss en aning förvirrade och dessa italienare som knuffas och tränger före ledde till att allihopa blev stressade. Vi hann knappt åka hälften av alla backar, vilket vi insåg efteråt.

På middagen mådde jag dåligt. Ni kanske har läst om dagen jag åkte in på sjukhus, ja. Likadana magknip fick jag och blev tvungen att lämna maten orörd. Jag la mig och sov. Halv nio. Jag sov som en stock och vaknade inte för ens morgonen där på. Snacka om en god natts sömn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar