1 februari 2012

dagen efter..

Hej på er!
Onsdag. kom knappt ur sängen i morse. fy fan vad trött jag var!
nu sitter jag i skolan på en lååång rast. jag har precis skickat iväg en jobb- ansökan till ICA Kvantum i stan. lär nog ångra det sen.. förhoppningsvis hör de av sig! jag är i desperat behov av ett sommarjobb. eller jobb över huvudtaget!
jag ska även söka på lite kaféer runt om i stan också, möjligtvis några butiker. förhoppningsvis får jag ett jobb utav någon! håller tummarna!

direkt efter skolan ska jag åka till gymmet med Karin och Cornelia, vilket jag egentligen inte borde. jag hostar som bara den och mår fortfarande inte helt hundra. men nu har det gått 8 dagar sedan jag sist tränade. så allt jag tränat upp har nu försvunnit. dags att jobba hårt igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar