29 februari 2012

Måndag - Italien

Denna gången vaknade vi i tid. Jag hade fortfarande ont i magen efter gårdagen men jag tvingade i mig frukosten som bestod av goda pannkakor.
Vi åkte till Madonna de Campiglio som vi skulle från första början men ändå lyckades vi åka fel.. Vid lunch började jag må dåligt igen så jag och mamma begav oss hemåt.

Väl hemma gick vi på after skii, tog två öl, flörtade lite med den snygge reseledaren och lyssnade på när den goe hotellägaren sjöng så fint. Han bjöd till och med upp till dans. Jag satt dock kvar och skålade med busschaufförerna hehe..

Middagen var som vanligt god. Jag fick till och med en mysig ögonkontakt med hotellets snyggaste gäst. Han är en av de två som ser bra ut här.
Efter middagen hängde vi med familjen Fischer som kom över. Vi var alla redigt trötta och var i sängs ganska tidigt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar