8 februari 2012

jobb,jobb,jobb

hallå igen!
jag har precis lagt på luren i jakt på att söka upp mcdonalds för att få lite svar. så klart var personen jag sökte inte där.. too bad! jag gick av ren slump ner till biblioteket för att låna en bok då jag hittade en massa sommarjobb som butiker och resturanger sökte. smart som jag är tog jag ett par lappar och u har jag även sökt in på Fridas (en resturang här i Varberg). jag ska även söka om till ica kvantum och till hajen(vilket är omöjligt att få jobb på..) så nu är mitt sommarjobbs-letande igång!

ikväll ska jag och pappa till åkulla och dra några varv i spåren. jo tjena. lär klara av 3.
annars ska jag röja upp i mitt rum. välbehövligt om jag får säga det själv. ett bombnedslag med andra ord!
nu ska jag dra på mig skidkläderna. adios !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar