29 februari 2012

Onsdag

Goooo morgon på er mannar! Idag är jag på strålande humör!
jag kände bara att idag är en bra dag. trots mitt knä som gör ont så är det något med denna dag!
dagens schema består av ett engelska prov, en lång rast och ett stycke gym. Eller ja, vi får väl se om jag kan ta mig till gymmet. det kanske inte är så bra att träna med ett knä som gör ont.. men ska det va, så ska det!

om ni undrar vad jag har för mig just nu, så sitter jag ensam i skolan, dunkar musik och väntar på mina kompisar. kamrater. vänner. jag hoppade på en tidig buss bara för att få en lite pratstund med Frida, men så visade det sig att hon tog en buss och inte är här förens om en halvtimme. whoop!

medans tiden går passar jag på att vässa lite på mitt tal inför svenska nationella (ett fejkat sådant).
ha det gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar