29 februari 2012

just nu

ligger in ma bed, just chillin' with ma homie Nalle. Min boo. som alltid finns där no mather what. min number one!
jag är precis hemkommen från Valinge. kak-käk (som jag själv bakade) och flippade bilder och filmer är vad vi höll på med. mina små snuttegull.
jag blev så kärleksfull helt plötsligt. jag insåg hur bra vänner jag faktiskt har och att jag faktiskt kan vara nöjd med mitt liv. jag har det bra. punkt slut.

imorgon är det sovmorgon. det vill säga en timme.. whoop !
imorgon står ingenting på schemat och så tänker jag låta det vara. jag ska se om jag försiktigt kan ta mig till gymmet, men eftersom jag alltid lyckas bryta mina löften om vad jag ska göra så låter jag torsdagens planer vara osagda.

dags för lite fotboll ! God natt!

Fagra bilder på ma homie and me



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar