3 december 2011

comment..

du klickar väl säkert in på din egen blogg och låtsas att du har många läsare
- anonym

Haha alltså jag vet inte hur länge jag satt och skrattade åt den här kommentaren.. vad i helvete liksom?
visst kollar jag min egen blogg ibland, för att se om inläggen kommit upp som det ska osv.. MEN jag har ställt in så att det inte loggas när jag klickar in på bloggen. så det spelar ingen roll hur många gånger jag klickar in på den, det loggas inte från denna datorn.

Dessutom är jag inte ute efter att ha många läsare. Jag vill faktiskt inte ha det, överhuvudtaget.
Detta är en privat blogg, en tråkigt blogg som inte är skapad för folks uppmärksamhet. Jag bloggar för att få skriva av mig, berätta allt onödigt som ingen egentligen vill lyssna på. Är det inte intressant behöver man inte klicka in här.

hoppas du fick svar på din fina kommentar, tack så mycket !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar